2014. március 1., szombat

Március 1.

Elkezdődött a tavasz és itt is süt a nap. A hét többi napján kevesebbet látok napfényt szal elég kellemes.
Ma felkeltem 8 után a többiek elmentek a Tescoba én meg elkezdtem takarítani. Kiporszívóztam a szőnyegeket fent, kimostam 2 táskát amit régebben kaptam, összehajtottam a ruhákat, meg elraktam. A porszívót is ki kellett mosni, aztán a hátsóteraszt... Főztem paprikás krumplit, elindítottam a mosógépet.... Mire végeztem pihentem és fent befejeztem a felmosást. Hívtak h menjek én is kocsikázni, mentek tankolni meg Tescoba lehet máshová is de nem volt kedvem.
Tegnap egész nap sírtam; reggel rákezdtem mikor mondták h hétfőn menjek fel én meg háromnegyed éve lent vok, nem is érdekelt h látják. Azt akartam h lássák h nem szeretek ott lenni. De végül is nem egyedül lennék mert a többiek se mennek sehová így egyenlőre hétfőn lentre megyek. Aztán mikor vittük leadni a ruhát akkor is pityeregtünk, együtt mentünk. Ültünk bent más is sírt... Aztán eljöttünk... Nem lehetett mondani amit tudunk... Aztán itthon is sírtam mert kicsit stresszes volt az előző hétvége meg az az előtti hét és nem is taliztam velük, de mára elsimult minden hála Istennek. Meg idegesít most is az a valami, ami egyre hamarabb itt lesz... Aztán nem volt kedvem semmihez az is stresszelt. Aludtam meg pihentem, este meg láttam azt a Adlen hotelt, na még azon mennyit bőgtem. Utána meg elaludtam. Pedig én nem szoktam sírni de estére jól esett h kijött belőlem.
Lehet kitakarítom a pincét de lehet inkább csak holnap. Gondolkodom is h hogy kéne a tervemet megvalósítani de nehéz kitalálni hogy kezdjek bele. Vagy el is fáradok benne de most elég jó erőbe vagyok.

Ja a Sanyis dolgokat néha feladom nem azt h gondolok rá de nem merem neki elküldeni amit írtam neki. Rovásírással 3 verset a végére már sok magától ment. Meg rajzolni akartam neki... lehet megcsinálom de nem merem feladni mert kiröhög.

Tesómnak előre oda adtam a pulcsit a névnapjára pedig már több napja tartogattam. Sznek is a láncot a héten, tetszett neki. Meg anyának vettem egy könyvet egy virággal a múlt héten névnapjára. Szóval a mostani ajándékozás letudva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése