2014. február 26., szerda

Egy kicsit leültem gépezni, ez le szokott nyugtatni hogy ne gondolkodjak... de igazából nem gondolkodtam csak hazaértem meg előtte is kiment az erő belőlem, kiszellőztettem és elaludtam. Gondoltam Sre, vmi baromságokat álmodtam és arra keltem h úgy ver a szívem mint az állat. Nemtom mi van. még kómásan lementem begyújtani mire tassa átvette... Utána már magamhoz tértem. Este nem tudtam aludni mert sztem bekávéztam, mindig Sanyival álmodtam, forgolódtam... Ma elmúlt Sz. szülinapja is :S Nemtom mi lesz velünk a melóba is, szerződés lejárás, hosszabbítás ... sok bonyolult baromság .... Meg azt se tom helyet is változtatunk e, mert ha igen akkor nagyon fasz lesz :S Meg vhogy az itthoni légkör se tuti, semmi se olyan jó vagy nyugodt. egyedül a melóba ok de mindig szét akarnak robbantani minket és már belenyugszom hogy lassan nem lesz más választásunk... :S Nem találom magammal a harmóniát, mintha rám szállt volna vmi energia vámpír és rabolná a nyugalmam ... :S A napok meg csak telnek... Ez is eltelt... Pedig elég jó volt. És abban se nagyon hiszek most hogy Sanyival ha összejönnénk mellénk állna a sors pedig ebben hinnem kéne! Na mek By

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése