2014. február 4., kedd

Jelenetem :) egyedülállóság megerősítve :)

De csak nála, de az pont elég.

Fáj a torkom, ez a hír meg hogy elkezdtem olvasgatni meg rajzolgatni eléggé feldobta a napomat :).

Én kajak boszorkány vagyok, mire képes a generáció meg a gondolat... De nemtom miért sikerült.
Véletlen?

Ma is vele álmodtam vmi olyasmit hogy kitette a facebookra a régi jeleket, de hogy hogy tette ki h nézett meg utalt rá h tetszek neki azt nemtom. Az az érdekes hogy én férfival aki tetszik vagy szeretem nem tutok álmodni, a nagyon max az ha ül valahol messze tőlem. De vele mindig álmodom mostanában... Nem emlékszem sokra de lehet álmodtam olyat h beszélünk vagy megölel vagy mittom én. Csak arra kelek h benne volt az álmomba és utal valamire vagy arra gondolok belőle h tetszek neki.

Am csak hímzünk és hímzünk... Most magyar regéket olvasok régen sosem olvastam el és ha már Dalriada meg Kárpátia fan vok no meg keresztúros székelykapus párnákat csinálunk amibe ma még a tulipánokat piros fehér zöldre színeztem már igencsak ajánlott! :)

Tegnap volt részünk egy munkavédelmi előadásban, a negyedénél elbambultam. Nem sokra emlékszem, de összesen a 2 csoport lehetett vagy 85 fő. Nem gondoltam hogy ennyien vagyunk. Ma meg Balu nap volt. Ennyi.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése