2014. február 11., kedd

úgy érzem a hét elején vagy attól fogva túlléptem Sanyin... egy időre, aztán majd jövőre eszembe jut megint xd.
Úgy elfáradtam. Az előző 7en 3 napot voltam itthon pihentem többségében meg ilyen mindenféle dolgot csináltam, aztán melóba kicsit uncsi vagy idegileg megterhelő volt a sok hülye beszéd miatt. Most elkezdődött ez a hét és tegnap annyi új inger ért, pl voltam masszázson ami tök jó, vagy egy csomó intézni való pl mégsem csinálják meg az adóbevallásunkat így azt meg kellett csinálnom. Akkor ... a melók amiket csinálni kell a héten, postára kellett mennem mind 2 nap ... rendeltem egy pulcsit, de még nem érkezett meg. Ilyenek...
Tegnap élveztük azért a napsütést, meg a masszázs és egy kis magánakcióm miatt este alig bírtam járni. Utána aludni se bírtam...
Ma meg esett, hímzünk továbbra is, tegnap csináltunk egy kisze bábút. Jött kér kis puli kutya az akolba, tök szépek.
Ma elkéredzkedtem 1 órával hamarabb mert ott elálmosodtam, de holnap 5ig kell lennem 3 helyett. Osztani fogom én is a csomagokat, öröm :S Mondjuk azt szeretem csak kiszakítanak a jó helyemről. Ma meg fel kellett mosnom :S De még áll halomba az edény...Nincs kedvem...Valahogy kiment belőlem minden erő.
Ja tegnap még egy igénylőlapot is kellett kérnem... de én nem is vagyok jogosult pl... Ennyi...
Meg egy érdekes figura megosztott egy elég bizarr szexuális felkérést, aláírva h remélem tudod kire gondolok. És még két szó amit nekem is kitett a falamra régebben, bár lehet megszokásból tette hozzá, de mindenképp érdekes. Főleg h annó lebaszott engem egy felkérésért amit a rendszer küld szét minden ismerősömnek, szóval egy vagy gyogyós vagy hülye... Ne mindegy remélem nincs közöm ehhez! Nem bizalomgerjesztő figura.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése