2014. február 13., csütörtök

R.I.P. Kormos

Születés; az egyik kis fekete ...

A kutya kajáját eszem :)

A "szeretőm" a gyerekek (egyik?) apja... (+)

Testvéremmel, Lilikével...

A második fialás (+)

A második fialás 2 (+)

A kis Csipa, második fialás 3

Gyerekeimmel :)


Velem :)


Kicsik (Csipa, +, +)


Kormos

Tesóval kölyökként

Kis csipa, fiam


Szavak nem jönnek belőlem, sok képet nem találok...
Mostanában a tél meg a meló miatt eltávolodtam tőle kicsit, csak az etetésnél láttam. Utoljára vasárnap láttam és gondoltam rá hogy meg kéne simogatni, még olyasmi is volt hogy ha utoljára látom... De ült a tetőn, meg a csatornában járkált... De a Lilitől meg a Csipától is eltávolodott.... És mára halt meg, két napja nem jött enni én azt hittem pasizik...

Volt pár maradandó emlékem;
vagány kiscica volt, mindig felmászott a fára ...
mikor gallyakat vágtam vagy a kertbe ültem ott volt az ölemben...
szomorú volt mikor meghalt az első kismacskája
utána a második fialásnál én is simogattam... bár az elsőnél is, a halva szült macskát félig megette :S
mindig lilikével volt, és nagyon szerette ezt a kis csipát aki egyetlen gyerekének megmaradt
nem volt olyan kétszínű és hűtlen mint a többi macska... elég ragaszkodó volt, talán még a kanmacskáknál is egy éven csak egyel volt... bár nem tudhatom...

Fura hogy ilyen hamar meghalt, sírni nem tudok, de a kutya is odajött csak szagolt és rámugrott meg összenyalt, pacsit adott... Utána meg búj, simogatni kellett mint egy kisbabát...

Ilyen cicám még nem volt, bár elég nemtörődöm voltam, igazán csak a kutyával tudok törődni sajnos velük csak akkor ha több időm van...

R.I.P. Kormos 2011 - 2014.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése