2013. december 4., szerda

Bejött a nagyon hideg, még most olvad ki a lábam. Meglestem gyorsba a fb-t mert bnőmmel kimentünk megnézni a buszt, ami a másik falun át jön, mert elvileg tegnap látott vmi pali mikor az ismerősünknek integettünk. Nem találtam meg ki az, de aki hasonlított rá az meg foglalt volt. Nem volt rossz végül is,mosolygott,mondjuk én cs kimentem mert nekem eszembe se volt már, gondlom a nagy pufi dzsekibe szexi lehettem kapucnival xd. A mai nap semmit se csináltam, ültünk rakásra meg faltunk.Ja rajzolgattunk W-vel az anyjának karácsonyra, meg ajándékokat vettünk. Tegnap nagyon leeresztettem, nem csináltam semmit kifeküdtem oszt aludtam. Ma már meg kéne erőltetnem magam, legalább itt a szobámba csinálni kéne vmit. Ki vokmár írva holnaptól szabira de sztem bemek nincs kedvem takarítani itthon meg egyedül lenni, jobb ott röhögcsélni. Mondjuk holnap már gyertyázni fogunk, mert tegnapra már kész lett a hóember. Már megtanultam a 2es fonást. Már egész szépen sikerült ma is. Láttam h a többiek csinálnak ilyen kosárkákat újságpapírból és azon gondolkodtam nekem is kéne csinálni ilyen nagyot amibe a fülbevalóim meg a hajgumijaim belemennek. Vagy lehet koszorút kéne csinálni de már annyira álmosító ez az idő most h elmegy a kedvem mindentől. Pedig itt össze kéne pakolni már. Vagy még könyveket összepakolni mert lehet viszek vissza a könyvtárba. Kíváncsi leszek az a pali megkeres e facebookon, ha nem akk tök béna és sorvadjon el. Na mindegy....elvégre ő mondta h tetszek neki K-nak, és már egymásra vigyorogtunk... Na hi...
















Kerestem pár képet a fonatról meg a füli tartóról még nemtom milyet akarok csinálni. És már el döntöttem h ink bemegyek, mert már felidegesít ... felhív, megszakad a vonal mintha tehetnék róla. Utána magyaráz nekem h kitette a tejes zsákot a kapura, mintha tehetnék róla h nem volt ott, mivel nem én jöttem elsőnek és én vagyok a flegma, mert kérdem h valami tejes zsákot behozott e Z, ezért flegma vok, mondom nem vagyok flegma de nem én jöttem elsőnek... mert én h jövök haza h nem is nézek szét, ő a türelmetlen meg a bunkó jó hogy úgy szólok hozzá. Cs el felejtem h amit lehet a munkahelyemen, ha beszólogatnak az itt nem lehet mert nekem kussolni kell, mert mi lesz... H nem mondhatom el a véleményemet, meg nem szólogathatok oda durván ahogy ő is, meg nem is voltam durva vagy flegma... Mit tehetek róla ha mindenki így beszél körülöttem, és átveszem. Esküszöm beköltözök a Fh-ba és ott leszek a pince szellem haza se akarok jönni. Elegem van már h mindig csak kussoljak, hallgassak, takarítsak meg feleljek meg és sose jó semmi... Ha meg belázadok le lennék ütve kb... v olyan veszekedés lenne h fél évig flegmáznak velem. Köszönjük Orbán Viktornak és a szarrágó csatlósainak h ilyen országot csinált h a fiatalok nem tudnak külön életet kezdeni és nem elég h remény, munka, gyerek, normális kapcsolatok sincsenek még folyamatosan súrlódniuk kell mindenkivel. Na mindegy ahogy nemrég egy tahó mondta ez is az én hibám, mert másra hárítom a dolgokat de nem tudom kire ... ilyenkor annyira jó lenne meghalni. Na takarítsak ki mert semmi se jó soha, és le leszek baszva...h lány létedre meg a kurva élet...

1 megjegyzés:

  1. Hi Rabe, good blog! But if you want change your graphics we have a Free Blogger Template for you! Go on:
    http://www.graphicssouffle.com/
    See you soon.

    VálaszTörlés