2013. december 15., vasárnap

buli...........

Voltam tegnap Kárpátián, Ossianon meg Akelán. Az Akela elég uncsi volt nekem, mondjuk akkor még nem ittam csak kicsit. A Kárpátia nagyon jó volt. És életemben először élveztem az Ossiant is szeretem az Ossiant fiatalabb koromban állandóan hallgattam meg szinte minden zenéjüket kívülről tudok, de a koncerteken nem éreztem annyira jól magam még. Először azért mert az első Kalapács koncimmal egybe volt és duzzogtam h vége lett. Tavaly a pogóval elbaszták. Most meg volt annyi a fejembe h tudtam hol vagyok de tomboltam meg élveztem. Most még a csávók is tapadtak,de levertem őket magamról. Tán hármat csak lelöktem de el is tűntek, van akinek ezek közül mondtam h "hagyjál mán"...oszt csak les rám h "jó van na". Volt egy aki mögöttem volt az nyomult felém de nem ért hozzám v nemtom, az még elég helyes is volt. Egyet majdnem pofán basztam, mert húzta a hajam h átkarolt mutattam neki az öklöm xd Nem voltam teljesen magamnál. Aki helyes volt az kicsi, aki jött az nem szép. Meg engem ne fogdossanak hiába esett jól h megfogta a derekam lelöktem, mert én nem ilyen csaj vagyok... Menjenek a kurvákhoz. Aztán lehet tényleg egyedül fogok maradni... De nekem nem elég ez h azt se tom ki ez oszt hozzám nyúl, minek? Kínáltak borral, az se kellett mert nem ismerem ki adja. Barátnőméket rántottam vissza a pogóból mert elsodorták volna őket, meg az egyik gyerek lenyomta volna a bnőm azt is ütöttem xd De egy másik pali is. h álljon már le! xd Tiszta agresszív voltam xd, de fura h most nyomultak a palik, tavaly se foglalkoztak velem, most se voltam jó hangulatban csak később,csak ilyen rocker cucc volt rajtam semmi ilyen kidobós sőt, olyan bő az a gatya de leg menő cipzáros, meg kihímeztem a Kárpátiás madarat azt tettem a felsőmre. Jó buli volt, de nem maradt meg a hangulata sem, nem emlékszem rá, de nagyot tomboltam mint egy hülye egész este táncoltam meg ugráltam. Kicsit szar is ez a magány, de nemtom többet ér a büszkeségem mint h idegenek fogdossanak. Ha egyedül maradok akkor is. Ezeken a helyeken nem lehet ismerkedni. Ja egy faszi udvarolgatott ott nekünk bár én később mentem oda, oszt mondtam neki h a ló se csúnya,fáziskésés után lepacsizott velem meg h adjak neki puszit de nem adtam, megpuszilta a kezem oszt mondom neki elveszel feleségül? xd Asszondja nem is rossz ötlet utána eljöttünk. xd De van egy pólóm, turulmadaras kicsit kicsi ez a 2xl, de rám jön csak rövid. Rem a képeken majd nem leszek atom gáz de ilyenkor nem is nézek sehová csak néha fel, meg van h csak rám jött a röhögőgörcs mert egy pali hátrahajolva ment egész idő alatt és csak röhögtünk egy asszonnyal rajta. Mindig szidnak engem h így nem lesz senkim, meg válogatok, de ha van miből... bár már engem is megijeszt h ilyen vok, de lehet jobb így még részegen is bennem van a tartás mondjuk nemtom csatak részegen mit csinálnék azt nem merném kipróbálni, ez volt az az állapot h itt álljak le. De a csajokkal is nagyon jó volt. Annyira más mint ezek a megszokott hétköznapok. Tegnap még főztem meg mostam meg hajat meg szemöldököt festettem és azon idegeskedtem h odaérek e. De kinti busszal mentem 1 km-t gyalogoltam ki a sötétbe, kicsit attól féltem meg h rég voltam már más buszon, meg utána A.hoz is felsétáltam. Nemtom h mi változik körülöttem h mitől buknak rám egyszer a palik máskor meg nem, nem értem. Pedig semmi sem változott, de mind ilyen takony kölykök jó velem egy idősek, de nekem azok nem kellenek. Esetleg egy volt jó így utólag, arra így ködösen ránéztem... Most meg segítettem a főzésben, vasaltam van egy új tv-nk. A múlt héten semmi sem történt, egyszer voltam itthon. Am meg unalom a tetőfokon. Kínomba vittem elfoglaltságot hímeztem abból lett kész a felsőm de tetszett aki látta. Jövő7en lesz évzáró buli, de az úgyse olyan lesz mint ez. Annyiba jobb itt falun h nem nézem folyton a más nőket h csinosabbak e meg jobban öltöznek e, meg buknak e rájuk a palik. Mert én szeretem magam így csak mindig féltékeny voltam másokra, de egy ideje nem, csak most h nem járok fiatalok közé elő jön :S. Szilveszterkor is elvileg ott leszek ahol ma voltam. Nem várom a karácsonyt se, meg semmit most. Nekem ez volt a karácsony és elmúlt olyan mintha 3 óra lett volna csak. Egyszer szeretnék Nigthwishre elmenni, annak milyen hamar vége lesz. Na megyek. Hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése