2013. december 21., szombat

Most már tényleg úgy érzem a mai ébredésemtől új időszámítás kezdődött. A tegnapi "buli" az munka volt nem buli! :S De nem volt rossz csak leg az vacsinál azt hittem  lesz kiszolgálnak meg jó tánc lesz stb. De nekünk kellett kiszolgálni, azt a nyomorult pörköltet alig bírtam megenni, de finom lett minden, mi csináltuk 120 főre. :) Mindig mi, akik ott szoktak maradni... A csöröge fánkba meg én sikáltam életemben majdnem először és azt mondták ügyes vok xd. Estére meg csak hazaestem és elaludtam, ja meg kint főztünk üstökben bent se volt sok fűtés így egy óráig csak köhögtem meg orrot fújtam reggel.
Most valahogy semmihez nincs erőm csak a busz elé mentem ki, tesóm keltett azt se tudtam hol vok, kérdeztem tőle milyen nap van akkor tértem magamhoz. Megmutattam milyen ajándékokat vettem, mert csütörtökön azt is megjártam. Lehordtam a szennyesem stb. De hogy nekem takarítani nincs kedvem ma az tuti 100. Mehetnék a karácsonyi gálára de én nem megyek tegnap elég volt, csicskáskodjanak mások. Meg az a sok alkesz bebaszva nem vicces :S Azért is jöttünk mi el, meg ilyen "nagyasszonykák" lestek minket, nem is értem mit bámult. :/ Bezzeg nem emelte volna meg a seggét, semmivel sem különb tőlünk... Mi reggel 7től fagyoskodtunk..
Na mindegy, hála remélem nem látom őt többet itt. Most a legkülönbözőbb zenéket hallgatom, valaki biztos agyon ütne hogy én aki Kárpátiára is járok meg hallgatom, cigányzenét is meghallgatok. Mert W rászoktatott, és amit ő hallgat az tetszik. Akkor metalt hallgatok, most találtam egy cd-t Tales Of Evening asszem azt tetszik, de hallgatok rapet is. Meg némely talán technót is meghallgatom. Meg valszeg olvasni is fogok, a HP-t olvasom de valami Haláli szingli meséibe is belekezdtem. 21.

A mai napom is itthon telt, igaz tegnap nem csináltam semmit csak olvastam meg aludtam vagy amit nagyon muszáj volt már gondolatban felkészítettem magamat arra hogy ahol a karácsonyfa lesz ki kell takarítani. Legalább 7 óra volt, bár a porszívózás meg egy polc kimaradt azt már nem tudtam befejezni. És megint elaludtam. nem tom miért két napja délutánonként 2 órára elalszok. Reggel 9 előtt nem kelek fel és este hát nemtom 10 után lehet alszok. Lehet magamnak se vallottam be hogy fáradt voltam, igaz az utolsó héten alig bírtam felkelni melóba csak a kávé ébresztett fel mikor már ott voltam. Holnap lesz egy utam a boltba meg megyek mamáékhoz fát díszíteni sztem mire hazajövök sehol nem lesz erőm kitakarítani szal fasza :S Őszintén megvallom semmi hangulatom a karácsonyhoz, csak a takarítás meg a főzés meg a veszekedés utána meg unalmas és vége is lesz. Bár remélem ha a fákat díszítem megjön a kedvem. Mert magamnak is vettem kis műanyag fát, de nemtom mikor díszítem fel meg lesz e kedvem de csak lesz. A koszorúmat se gyújtottam meg nincs kedvem. Legszívesebben néha egyedül karácsonyoznék hogy senki ne szóljon hozzám de ezt nem tom megtenni, mert úgyse hagynak békén. De leg kész lett a lenti szoba. Az jó, meg a face is tele van bulifotókkal az ismiméké az meg érdekes. 22.

Ma még talán csak 6 óra telt el a napomból amit ébren töltöttem, de a kb 20 perccel ezelőtti esemény egy kicsit felkavart.:S Ki jött velem szembe zöld létrás kocsival, miközben én két szatyorral meg táskával nagykabátban süsüvel tekerek? Hát ki más? Roland! De miért? Most egyedül volt, de csak félig néztem rá messziről, ezelőtt 1-2 hete is láttam hogy a hivatal előtt eldöcögött a kocsival akkor ő nem látott. Ez muszáj volt leírnom, nesze neked K. ennyi a karácsonyi ajándék a szerelemtől!  Ha ezt akkor látom mikor még nem derül ki hogy házas akkor jó is lett volna. Am mamáéknál voltam fát díszíteni ami tök hangulatos volt, szép kis fát feldíszítettem, mind ami dísz van ősrégi vagy tőlünk van. De most azok a színes körbetekergetős izéktől szép lett nagyon. az öregek énekeltek nekem háborús meg ruszin, magyar karácsonyi dalokat tök jó volt. Meg diót, mákot daráltak kajak tök aranyosak! Mikor meg egyedül voltam azon agyaltam hogy az uncsitesómat meg kéne szerezni, hülye szó de ez jut eszembe. Vagy hogy nagyapámnak kéne egy képet csinálni róla is. Hazajöttem lehangolt a negativitás ami néha feléjük irányul. :( Bnőmhöz is át akartam nézni de láttam h elmegy kocsival mikor meg láttam h ott a kocsi már fel voltam cuccolva meg hívtam is és nem vette fel. Na mindegy.
Azt még azért hozzá kell tennem hogy ma egy olyan papírt kaptam ráírni a süti receptet ami az ő munkahelyét hirdeti, és ez is volt pár hete már egyszer h a kezembe akadt. És kezdődik az itthoni őrület, meg idegbaj utálom a Karácsonyt! :S :'(
Hát a délután eléggé feszengős volt a nem is az én részemről de elég negatív ez a kapkodás, igaz én csak az előteret takarítottam ki, ebéd után pedig pár oldal olvasás után feldíszítettem a kis fámat. Tök szép lett! Kár hogy nem tom rácsatlakoztatni a telót a gépre, mert van pár jó fotóm. Anya süti a sütiket, jók lettek ami kész van.Már csak a holnapot kell túlélni és elmúlik a para. 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése