2013. december 2., hétfő

1, 2, 3 ... varrási sikerélményem

Ezt muszáj leírnom...

:)

Hogy lementem először raktam a tűzre, meg bezártam az állatokat, etettem stb... elővettem a varrógépet és először magamtól befűztem össze vissza hurkolt.. aztán eszembe jutott hogy pár hónapja egy varrós honlapról másoltam le egy füzetbe dolgokat és feltúrtam érte a szobámat :S de meglett... :) Nagy szerencsémre a nő aki csinálta az oldalt pont olyan varrógéppel rendelkezik mint a miénk, szóval a leskiccelt ábráimból be tudtam fűzni. Életem első foltját EGYEDÜL felvarrtam. :) Igaz a második nadrágnál mivel még nincs meg a rutinom felemeltem a papucsot és rányomtam, betörtem a tűt...És el kellett raknom, mert nem bírom kiszedni, ehhez majd apám kell. Mert úgy mertem nekiállni hogy a múlt héten kézzel megvarrogattam pár szakadt cuccom és utána odaültetett h mondja meg mutassa hogy csináljam. Meg ezelőtt a munkatársam gépén a nyáron varrtam vagy 3 csíkot meg ilyen kockákat, de befűzni, orsózni meg ilyeneket sosem tudtam. És őszintén szólva féltem tőle. De most a füzetből megcsináltam meg emlékezetből. Nehéz befűzni a felső cérnát, az orsót betenni azt könnyű, persze az alsó cérnám is kifogyott vagy 3xorra rájöttem hogy kell felrakni rá a cérnát. De még be tudtam cikcakkolni a foltot, talán steppelni az a neve. Hát am kész kínszenvedés egyedül nekiállni, így hogy meg meg mutogatják az jó csak kicsit félelmetes volt mikor még sosem csináltam. Ja pénteken bevásároltam a tűkből, mert várható volt h eltöröm. De most mehetek takarítani :S De azért vmi narancs karikákat csinálok még. Ja azt nem is írtam h a múlt hét előtt szétbarmoltam a harang aljú szoknyám h én egyeneset akarok belőle csinálni, megszívta nemtom Sz mikor javítja ki, ill egy részét velem javíttatja ki. Na hali....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése