2013. december 6., péntek

Az elmúlt 2 napom "érdekesen" telt. .... A mai történetesen szar volt, de h hazajöttem kicsit sírtam feküdtem és eszembe jutott vki háromnegyed óra alatt rendbe jöttem nagyjából... De nem tervezek semmit csak h hagyjanak békén. Ez a mai nap... húúú ... a vége az volt h P.nek szülinapja volt és részeg volt ami vicces is de szolidan fogdosta a nőket, az még nem is lenne túl nagy baj mert nem nyúlkált úgy... meg vicces is volt. Csak egy normál fürdőnél kisebb helyre vagyunk bezsúfolva átlagosan 12en de 15öt számoltam, hangzavar, unalom és Dzs. is... aki kibaszott kiborító főleg ha Bvel van. Mert ezeknek még a gombapörköltről is a szex jut az eszükbe és egész nap arról beszélnek h mit hova dugnának és ha rájuk szólok(unk) vagy ha beszólnak és leütöm őket én vok a nyűgös, nekem semmi se jó, stb. Pedig mind a kettő idióta, Dzsnek terhes az asszonya, Bt meg 100 éve otthagyták. Aztán a csajok akiket szeretek is de olyan élesen vihognak h szétmegy a fejem. Kiborító. Utána még Sz is kérdi h mi bajom van... semmi b+, semmi... Hol Éhez mentem fel, hol lent voltam, Énél hideg volt de nyugi csak néha felidegesített ha beleszólt vmibe de csak vagy 2x tette, mert rendmániás. De ott volt még a legjobb, mondjuk szívem szerint Szel lettem volna de ő meg mindig bent volt. Ma lehet jobb lett vna ha nem megyek, de olyan ideg volt néha bennem ha nem szólok akkor ütök vagy ha nem megyek fel megbolondulok. Tegnap meg jó nap volt délelőtt mert kaptam ajándékot is meg akkor is díszeket csináltunk.Csak este nem volt jó mert mérgembe feltakarítottam h hazajöttem meg rajzoltam Mnek mert tartozok neki és a Mikulást nem is ünnepeltem meg, rendesen pedig kaptam csomagot meg én is adtam de cs így gyorsan volt minden. Meg volt még egy örömteli esemény de .... azt se ünnepeltük meg mert t megsértődött. És két napja olyan hülyén eszek délelőtt ha éhes vok eszek vagy 3x estére csak tegnap ettem még, de lehet borulni fog minden, pedig nem kéne hagyni legalább az estit nem. Két sznap ellőve bár tán még kivehetem máskor cs azért h dolgozzak minek legyek szen, ha ott kényelmesebb meg nem vok egyedül csak a mai nap hülyékbe fordult és annyira leszívott. Az a pali aki a buszon volt nem is helyes. De van egy aki tetszik és kiszedtem az emberekből apránként  nevét csak nem találom fb-n. Na hali

...

Miután kiírtam magam asszem olvastam és el is aludtam, meg közben hazaértek a többiek. Megint volt egy kis dühkitörés de nem az én részemről, de már nincs erőm törődni vele,  elmosogattam meg megcsináltam akit kellett és úgy döntöttem ha már az olvasástól elalszok filmezni fogok. Most csak a HP nyugtat le. Még mindig érzem ha hétfőn is így kell össze zárva lenni főleg Dzsvel megőrülök, ha B is ott lesz akkor is.Szel nem is tudtam beszélni ma sztem azért nem találtam a helyemet. .... Már szégyellem h nekem ide kell kiírnom ezt de nem akarok terhelni túlzottan vele senkit meg hiába mondom el nem nyugszok le....


....

Ma már szombat este, csak összefügg és nem is új téma így egybe írom. Tegnap este jó volt HP-t nézni. :) Gondoltam rá h filmezni fogok ... :) Már a tegnapot el is felejtettem mára, de lehet nem mek h-n, k-n. Ma reggel tesómmal voltam vásárolni ami ritke épp ezért élmény is volt a nagy szélben, megnéztük a főteret, van betlehem, hóember amit mi csináltunk pet palackból, koszorú meg két fenyőfa amire a díszeket is mi csináltuk. Aztán főztem, megint ezt a grízgaluska levest kicsit ismétlés gyanánt is. Rakott krumplit, meg ilyen almás kekszes sütit. Csak a süti lehet kanalazós lesz mert nem biztos h össze fog állni, kicsit híg lett a puding. Aztán pihentem, meg mostam a géppel és elmostam azt a halmot... A nap végére meg rászántam magam h megcsináljam az adventi koszorúm, eleinte nem volt kedvem de nagyon szép lett, nekem tetszik. Csak most nemtok feltenni képeket, mert újabban a gép lefagy a telómtól :S És aki a hét elején megbántott azzal normalizálódott a kapcsolatom, még mikulásra is kaptam csomagot mára virradóra. Meg ma már normálisan beszélt velem, mondjuk én is. :) Ennyi... 














Szerintem szép lett a koszorúm :), késíztettem még egy kaspóba egy egy gyertyásat is meg egy koszorút abból a csillogós izéből,nem jut eszembe a neve. Tegnap ki akartam menni a gyertyagyújtásra de nem úgy alakult, mosogattam meg őriztem a kocsonyát meg a kutyakaját. Am még a tegnapi nepom is elég tűrhető volt, pedig nem volt benne semmi extra csak a szokásos, még tv-ztem is ami nálam nagy szó, azt a bűnügyi, nyomozós tv-t néztük. Reggel meg bicajjal sprinteltem egyet, akkor még tán szállingózott a hó. Ma meg itthon maradtam, feküdtem, aludtam, olvastam, ettem szal tök jó volt, játszottam a kutyámmal meg a macskáimmal. Mondjuk senki nem hiányolt hol vok :/ ahhoz képest h mennyire szoktam hiányozni... De Hp2-t olvastam és annyira jó. Lehet estig elolvasom és holnap becserélem. Meg szeretném venni de most nem akarok költeni. Meg netről lehet inkább csak rendelni már. / V, H /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése