2013. december 2., hétfő

Naplóbejegyzés 120

........................
............
.....................................................................
................................................................

Felidegesítettem magam 10 perc alatt úgy :S A semmin.......
Kajak hazajöttem, tök jó h egyedül vok, gépezek.... tervezgetem mit akarnék csinálni, de lehet semmit se csináltam volna mert nincs kedvem vagy megcsináltam vna az adventi koszorúm, v megvarrom a gatyám...

Erre jön a teló, h be van gyújtva rakjak rá.. ami kialudt :S Szóval mindegy... Zárjam be a nyulak ajtaját, kipipálva a köcsög macska beszökött és felborította a tálat :S de mire visszaértem elfelejtettem és belefekszik a fotelembe, és lehajintottam, nem akarok vakaródzni tőle... Meg ha van "kedvem" takarítsak ki.. jó nincs, de meg kell csinálni.... Szeretem ha egyedül vagyok itthon-.-

Ez a mai nap olyan mittom én milyen volt, nem volt épp rossz se, de hangulatos se. Egy részben csak ültünk a kis lyuk pincénkben. Meg kitalálták hogy egy meghegesztett vas gömbre, műanyagok alját rakjuk fel ami ilyen láncba van fűzve, és főleg én azt tűzőgéppel tűzgéltem az a szar meg mindig beragadt meg elég idegesítő volth még nagykabátba meg minden. Ebből valamikor egy hóember lesz. Köcsög oroszok ilyenekkel kell szívni,mikor láttam fb-n h gyűjtik neki az üveget mondtam h szép lesz de eszembe se volt h köztük leszek és én fogom csinálni, nagyon szopatós, pepecselés. Am Ének vettem ajándékot, a kis hóembereket és odaadtam neki, azt mondta feldobtam a napját. Mi is volt még... Ja voltam a hivatal mellett ill bent is, ahová nem szeretek bemenni és ink kint álltam csak 1x mentem be. Elég zavaros h mi lesz velünk jövőre, most leszámoltatnak aztán most az van h vissza vesznek február végéiég utána talán megint vissza? ????? és kajak az a csaj aki bevéd mindig elmegy tán 3 hóra és én le is szopom magam, mert én ink elmegyek onnan... én nem mek a hivatalba.. bepánikolok ha csak oda kell menni. Nem akarom!!!!!! Aztán csak annyi a jó h kiírtak 9 szabit nekem, szal az ünnepek előtt majd 2 hetet itthon leszek, csak az nemtom h jó e vagy nem, e héten is 3 napot a szombattal együtt. Most jó is mert semmi kedvem semmihez, meg senkihez. Most a bnőmmel is olyan hallgatagabbak voltunk, beszéltünk meg minden de nem volt meg az a hangulat. Kicsit olyan volt mintha el is távolodtunk volna de nem mert csak nem találkoztunk 3 napot. Az egyik utálatos munktársunk aki pár hónapja még a barátom volt szakított a palijával, és egy másik csajnál lakik itt érdekes... Nem is tom de van olyan érzésem h nemsokára el fog innen menni, az egész olyan érdekes nem is szeretem de a régi dolgok miatt igen is sajnálom is meg utálom is. Nem is köszönünk cs lesünk mit a birka, mondjuk nekem a legtöbb jó ismerősöm utálja meg bnőm is és így nem akarok vele jobb viszonyba kerülni főleg h ő is megsértett bár azt én el tudnám felejteni. Unom magyarán mondva az egészet. Vmi jót kéne csinálni csüt, pénteken de nemtom mit szt cs itthon leszek. Na ennyi. De jó lenne leg a koszorúmat megcsinálni vagy narancsokat vágni vagy bele tenni szegfűszeget.

Nekem ez a jövő év annyira nem súg jókat, zavaros és el nem tudom képzelni hogy máshol melózzak pedig jó lenne már máshol lenni csak az a baj nagyon kötődök a többiekhez... Nem tok tőlük elszakadni meg önbizalmam sincs, de el se tom képzelni h egyszer valami megváltozhat, hogy egyszer el jön az az ember aki megváltoztat meg más lesz minden. Pedig lehet ilyen. Vagyis egyszer gondolom meg remélem lennie kell változásnak,egyszer nekem is kell h saját családom legyen meg egyszer csak leszek terhes, vagy félő h vmi gyökér  fog eljönni, de nekem az nem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése