2013. január 1., kedd

...:S

Ilyen vacak szilvesztert és miattam volt szar :S Annyi a jó benne h a két barátnőm kedvesen és megértően tűrte hogy nekem milyen nyűgös, hisztis hangulatom van, hol sírtam hol befordultam. Nem volt sehol rockzene, a clubban se nagyon, pedig szokott. Néztem az állatkertet, amint mindenki kivéve aki kidőlt vagy hasonlóan merev mint én, esetleg szarul érezte magát..hogyan mulat. Olyan egyszerű lenne csak ilyen ribancnak lenni megrázza a seggét, a pali rámászik, eltelik fél perc már smárolnak.... És a csúnyább lányok is akik rázták magukat na jó van aki csak táncolt az általában egy időre kifogott valakit. Mi meg csak néztünk, röhögtünk, ránk dőlt a hangfal állvány meg ilyenek. Biztos velünk van a baj, legfőképp velem. Mért ilyenkor kell megjönnie h hülye legyek? Na és ott volt egy illető, akinél valamit érzek h talán érdeklődik irántam, a lányok szerint tuti, "mindig" a mosolyomért könyörög. De őrá is lecsaptak a csinos táncoslábú lányok, szal mindegy... Annyira nem voltam én odavaló. A koncert is szar volt, a bejutásom is. A himnuszt nem mondom már hol töltöttem, elég gáz xd. És nem akarok rajta lenni a képeken!!! BUÉK 2013! Hát én semmi változást nem érzek csak h fáradt vok és fáj a fejem. De remélem jobbat hoz! Csak sírnék, meg sírnék..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése