2013. január 9., szerda

A kiismerhetetlen férfi ...

Itt egy gyönyörű megfogalmazásokkal teli rejtély, egy olyan férfiről, akit nem értek...

" Mártír arcú lompos xd ...

  Olyan mint egy szende szőrös szűzfiú, aki ártatlan mint a ma született bárány; erre buzi ribancok hada támadja, hogy nekem nyüszítsen a májam és epét hányjak az irigységtől.

  De miért tűnik olyannak mint aki nem csajozós, ha egyszer szétszedi ka nők? Lehet ez a szexepilje xd...

  De akkor mért nem teszi nyíltan? Fogja meg a seggüket, h lássam h ez csak baszni akar!? De nem tesz semmit, cs hagyja magát ölelgetni, meg mosolyog mint vmi kóbor kujon, aki örül ha rámennek a nők.

  Csak én vagyok olyan merev h nem fotózkodok pasikkal?

  Már félek h minden férfi ilyen, akinek lehetősége van rá, akinek nicns csak az nem ilyen, mert most xy nem a világ legjobb pasija mégis vonzza a nőket mint a nemtom mi, mindenki szereti őt ...

 " Tipikus xy sör, cigi, nők!" ez a komment ..."

Ha valaki érti ezt, egy választ kérnék?!

Elindultam cíp hazámban, munkát keresni. ... Szétfagytam, leesett a hó és sokat gyalogoltam, félúton már elfogyott a bátorságom de 4 helyre bementem, 3 helyen vettek el önéletrajzot ... Most meg fogok fázni és szenvedek, hála xy -nak... Mért nem bírom kiverni a fejemből? Nem olyan jó pali... de mégis mindenki szereti, :( a fene megette hogy nem a kőkorban élünk, mikor a férfiak másztak a nőkre, akkor most nekem lenne jó nem neki :P, mindig titkon azt hiszem, hogy egy olyanra vár akiért küzdeni kell, és hiába van ott neki 100 akiért a kezét se kéne megemelnie, nem kellenek neki... de ez vajon igaz? És csak illemből és baráti szeretetből pózol ezekkel a lényekkel? Vagy nekem túl romantikus a képzelőerőm? Utóbbi van egy voks rá... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése