2012. december 17., hétfő

Megszállott

Fogalmam sincs, miért ez a cím, mert nemtom mennyire vagyok én megszállott, de ha az is vagyok, biztos nem a jó értelemben vett eset vagyok, hanem a beteges.
3. hete vagyok itthon, de inkább a 2. Kb. 1 hétig nagyon minimálisan mozdultam ki, ha akartam is nem jött össze. Mostanra olyan vagyok már, mint aki menekül az emberek elől.
Ma csak szimplán kimentem a buszhoz, az egyik családtagom elé, elmentünk a boltoz, ott volt egy ruhaárus. Hát a dilis nőnek, azaz nekem, nem volt kedvem próbálni, egy kicsit veszekedtünk, nem hangosan csak úgy magunk közt, és persze az a fóbiám jött elő h mindenki figyel. Alapból is volt bennem egy ilyen, ugyanis ezekkel az emberekkel voltam kmunkán, ha nem is konkrétan velük, de sokkal összefutottam. Nagyon égőnek éreztem, főleg hogy jó ruhába voltam kívülről, de alatta egy ócska póló volt. Hazahoztuk, egy jó rám... de nem tom mi volt ez az egész...
Most is megyünk rokonokhoz és semmi kedvem bárkivel is összefutni! Ilyen szempontból jó a köd, lenne inkább este, sötét és ne kéne szembesülnöm velük, ne látnának, ezt kívánom!
Felkeltem kicsivel korábban, zenét hallgattam, v gépeztem nemtom már, de már a zene is bekavar, visszahozza az elnyomott ábrándjaimat, nagyon kavar. Utána meg csak feküdtem mint akin végigment valami és csak arra vártam h valaki legalább gondolatban megöleljen, jó esetbe egy helyes férfi. :)
Tegnap olyan illúzióim lettek, hogy én az egyik régi osztálytársammal összejöhetek egyszer, sőt ő lesz egyszer a férjem. :) :D Röhejes... :S
Nevezzük S-nek őt. Fura mód, hasonló a sorsunk, neki is távkapcsolata van most épp, meg volt is... A barátnői eléggé hasonlítanak rám. Valamint régen tetszhettünk egymásnak, ugyanis sokat néztük egymást. Csak ugye ő nem lépett, én meg nem fogok, így ezt megelégeltem. Aztán ő is, de ez többször is lezajlott. Voltak bizonyos utalások, ami konkrétabbá tehetik ezt; (sírtam, mástól kérdezte ennek miértjét, de meghallottam. A haverja tetszett, a hátam mögött hallottam egy indulatos "ribanc" -ot xd...)...
Az exem is járogat a fejembe, visszajönnek az emlékek. De van egy "udvarló" vagy "barát" a fene tudja mi lesz belőle, lehet akarna tőlem valamit, de én mégsem akarom...
Na ezt rakja össze valaki... Idióta megszállott vagyok, de inkám mazochista..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése