2012. december 17., hétfő

Lélegzek...

A megszállott mazochista állatból előjött a mai nap folyamán egy lélegző picit keserű, de alapjában véve magát jól érző ember.
Jót tett a rokonlátogatás :) Találkoztam pozitív ismerőssel is, aki kedvesen szólt hozzám. :) Ott is jól éreztem magam, voltam megint boltba segítség kép, melót kerestem az újságokban... Jó volt :)
Már csak tenni is kéne valamit a mai nap... meg kéne etetnem, begyújtani stb...
Meg fogok fázni, már nagyon éled a torokfájásom :S
Elhívtak egy rendezvényre, amin lehet illene megjelennem, de félek kicsit, kik lesznek majd ugyan ott :S
Na by...

Ui.: úgy léptem ki a házból, h sapkát húztam a fejemre, lecseréltem a kabátom, orromig húztam a pulcsim meg picit kifestettem a szemem... Nehogy felismerjenek :D De a boltos néni elment addig, szerencsére... Viszont akivel összekaptunk, szal neki a rokonával 2x is összefutottam :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése