2012. december 10., hétfő

Helló Nagyvilág! xd

December 8. Örömünnep a miskolci rockzeneszeretőknek :D Omen, Ossian, Lord, Kárpátia.
Igaz nekem a Kárpátia volt a "leggyengébb" igaz attól jó volt, az Ossian -on a hülye kopaszok pogója idegesítő volt, de nagyon jó buli volt. Rég éreztem magam ilyen jól! :) Nem értem, egy olyan jó zkr mint a mostani Omen, miért cs előzenekar volt...? Ők voltak a legfaszábbak. Én a Kalapácsos korszak óta, nem nagyon szerettem az Oment, ill. szimpatizáltam vele, a fekete hajú énekes elment, de a hangja nem jött be, akkor a szövegeket sem éreztem magaménak. Okiról ne beszéljünk xd. De ez az Árpi ez jó, a zenészek is sütik, a szövegek is. :)
Jó buli volt, jó barátokkal, régi ismerősökkel. Mégis valahogy megtalál a rossz, egy sértődött exbarátnő, h nem hívtam... 4-5 éve kínlódunk egymással, 3-4 éves szakközepes barátság emlékéért. Én nem tudok benne bízni valamiért, és már nem olyan jó vele lenni, mármint bulizni nem mek vele szívesen, emberként szeretem, de folyton veszekszünk, megsértődünk egymásra. Már bedobtam a törölközőt és kértem h felejtsük már el egymást, nem akarok elmenni mellette az utcán de ez nem megy. Miért kéne nekem beszámolni, hívni, engedélyt kérnem bárkitől, barátoktól vagy ismerősöktől h el merek menni 1 koncertre? Ha egyedül akartam volna menni, nem mehetek egyedül? Mellesleg egyedül is jó menni, mert nem kell piáért, cigiért, budira szaladgálni csak ha én akarok. Én elhiszem h szemét vagyok, meg önző, de ilyen koncerten 3 éve nem voltam, kivéve a Radar, P.mobil; meg a Bikini... Ha már semmi nem jön úgy ahogy szerettem volna, nem vagyok senki, elbasztam a "karrierem", a párkapcsolatom, a barátaim vagyis a régi haverjaim 1 része hülye, áskálódó segg... akkor már a zene miatt éljek már! Az legalább velem volt, ha egyedül voltam, ha jó volt az életem...  Ja meg ez az irigység... elmondanám én is voltam irigy, de nem bunkóztam, nem utálkoztam, átkoztam, a barátaimat, mindig megpróbáltam óvni ezt az egész baráti idillt. Nem értem miért kell bunkónak lenni... Még idegeneket se nagyon bántok meg, mert nem akarok... Mondjuk így hogy már szarul áll a vásár valószínű h megbántottam a "hercegnőt" de leszarom...
Jön aminek jönnie kell, nekem ez volt a karácsonyi ajándék, a szilveszteri buli, az ez évi nagy esemény. Munkanélküli lettem, végeztem a suliba, mehetek megint melót keresni. És ha nem hívnak vissza, vagy nem találok jobbat, se pénzem, se életem... Akkor ezt is irigylik? :S Mehetek takarítani, baszni a fajtám a házimunkával.... De bízom a jó sorsomban, addig megyek meg reménykedem míg nem találok biztosat... már csak a bizonyítvány kell!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése