2012. december 11., kedd

Kedd

Unalmas, magányos kedd...
Kaptam egy üzenetet egy sráctól, kicsit talán érdeklődik irántam, bár már csak haverként, nehéz eset vagyok én neki, de lehet ő is nekem... mondjuk intelligensnek látszik... Fura h már nem az exem leveleit várom, nézem h írt e... mondjuk nem akarok kapcsolatot...
Ez a nap, gépeztem, melókat néztem,  1-2 szükségesebb dolgot megcsináltam am semmit.
Pedig lenne dolgom, dekoráció gyanánt csillagot csináltam de az se lett jó, gyenge a papír. Nemtom h fogok így karácsonyi dekorációt csinálni hogy semmi nem sikerült még eddig :S ennyire béna nem lehetek :S
Doro-t, Omen-t, Lord-t meg efféléket hallgattam. Kurva hideg van kint, és kezdek bedepizni h megint beragadtam, csak már teljesen egyedül és fáradt is vagyok... Mikor lesz már rendes melóm? Pénzem, meg sok buli?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése