2012. december 19., szerda

Happy :)

Most jó kedvem van, és úgy gondoltam, dokumentálnom kell ezt az esemény is! Mert ha már a szomorúságból fakadó fájdalmat automatikusan írom ki magamból, vagy ide vagy egy barátomnak, akkor ezt is le kell írnom... Nem vagyok én mindig szomorú! Vannak dolgok amik befolyásolnak nagyon, általában az emberek ezek a dolgok...
MA is mint a héten bármelyik napot, felkeltem és nem volt rózsás hangulatom, igaz még nem voltam egészen ébren mikor leültem a gép elé. Elkezdtem kommunikálni bizonyos emberekkel és ez feltöltött. Egy barátomnak 1 órán át levelet írtam és daráltam a hülyeségeimet, magamról. Sajnálom már szegényt, tehernek érzem magam a vállán. De azt mondta nem fáj neki, vállalja a pszichológus szerepet, de akkor azért hallgassak a tanácsaira. Nemtom fog e menni. Olyan ismerőstől is kaptam egy képet, akivel ezer éve nem beszéltem, azért jól esett! És az egyik nemrégiben valamilyen szinten elveszített emberkével is volt egy érdekes beszélgetésem, továbbléptünk ez a lényeg. Annyira tudnak ezek a pozitív dolgok befolyásolni, h totál örülök most, kicsit fura nem az alap állapotba lenni. Valahogy nyugtatom magam h ne "pattogjak ültemben"...
Jó nyugodtam egy kicsit... Biztos túlpörgetem a fejemben az eseményeket... Azért van így.
De már várom h mehessek ma délután a barátnőmmel talizni, akit ezer éve nem láttam, ajándékokat venni Karácsonyra...
A rendezvény is jó volt, bár úgy izgultam előtte, és el sem akartam menni, inkább nem részletezem.
Kaptam egy dvd-t ami az egész esténket kitöltötte... kaja nem lett főzve :D
De majd most én...
Hogy valami képpel is "illusztráljam" ezt a szokatlan eseményt, találtam facen ilyen baromságokat...

1. elnapolták a világvégét 2013. 02. 30. -ra? Biztos 30 volt oda kiírva?
2.
3.




:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése