2012. december 10., hétfő

Barátságszakadás...

Hát ennyi, nem tudom már kinek mondani mit érzek... Leírom ide, ...
Elmondom hát mindenkinek....

Lehet a 2. levelem a hercegnőnek, ha már ráragasztottam ezt a gúnynevet kicsit erősebb volt, mint az első, amiben leírtam h miért nemtok már benne bízni, a másodikba belázadtam h mért kéri számon... de már kajak azt érzem miért kell nekem ezzel a lelketlen, irigy csajjal beszélnem, v vele lennem akárhol is... mondjuk sztem neki meg én vagyok a lelketlen, két hosszú levélre 1 sorban válaszolt;ennyi volt a válasz; "szerintem is, nem szeretem az ilyeneket..." miért nem írja ki h egy köcsög fasz vagyok, miért csak ilyen vagyok... miért nem mondja h nem bírja a nyálaskodást, meg a csöpögős magyarázkodást, v nem érti meg az érveimet? De ezeket már minimum 2-3 éve mondom, és sose jutottunk sehová... ez nagyon betett neki h nem hívtam el, de én úgy gondoltam neki vannak más barátai, sőt én már magam cs egy régi ismerősnek gondoltam az ő szemszögéből is nem barátnak. Nem jártunk össze, igaz ez is miattam volt annó 4-5 éve h inkább már kerültem bizonyos dolgok miatt. De ezt a bunkóságát, beszólogatást egyre jobban nem bírom. Én sose hánytorgattam fel senkinek h nem hív el valahová, meg ilyenek.... Csak az a szar ebben, h félek a mostani legjobb barátnőmmel is ez lesz, meg ki tudja még kivel. lehet én vagyok az elviselhetetlen, túl zárkózott, paranoiás hülye de akkor. Én nem hánytorgattam fel egy másik bnőmnek h egy haverjával elment sátrazni a Hegyaljára és nem hívott, örültem h jól érezte magát és kész. Nemtom mit kell túlkombinálni ezt is. Az lesz a kellemetlen h ezzel a leányzóval egy helyen lakok :S ismerem a családfáját... a faszom .. igaz már volt ilyen 1 évig nem beszéltünk... amikor párom volt akkor is én voltam a pöcs, mert elhanyagolom őket, de senki nem értette meg h 6ig suliba voltam és egyéb feladataim voltak, bele voltam zúgva az exembe, másrészt meg találkoztam velük. Hát nem összekavartak ellenem... Igaz hercegnő leg emberibb volt és kibékültünk. Míg szarkavarógép rágalmazó levelet küldött nagyapámnak, lecigányozta a pasim meg effélék.... Isten óvjon az ilyen barátoktól! Nem is értem miért fáj még ezek után h összeveszünk, minden egyes incidens után? Igaz sok barátom van akivel nem vesztünk össze évek után sem, csak hát nem is találkozunk vagy neten tartjuk a kapcsolatot. Már nem tudom ki van nekem. De túl zárkózott vagyok ezzel jár ez. Az exem is új képet tett fel magáról, fura látni ahogy nincs mosoly a szemében, megtörtebb, de már túléli, lehet ő sem beszél ... mert mi mindent együtt megdumáltunk, a legjobb barátom volt... csak már miről beszéljek vele, ki tudja mit reagálhatott a koncertképekre... de ő is más lányokról beszélt nekem, kinek van kedve azt hallgatni h kikkel csajozik... Most lehet megint egy gázos kitérő következik az új életemben :S munkanélküliség, igaz már neten küldtem ma is pályázatokat, magány, kevés buli vagy társaság. Nézhetem a falat, meg takaríthatok, most a karácsony várásban élem ki magam, meg még annyi a jó h kibékültünk mamáékkal és oda még lemehetek. Vagy talán ha sikerül a hónapban elmegyek az egyik régi bnőmhöz, aztán elmegy a december. :S Ja meg biziért és melókeresés céljából róhatom egyedül az utat... Tök gáz... Sokat kell fizetni egy kurva koncertért. De jó volt :D... Helló, legalább esik a hó, cs ne fájna a fejem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése