2012. december 18., kedd

A ki az igazi férfi, és ki az igazi nő kérdésre írt véleményem továbbgondolása, és levezetése Ádámig és Éváig :D

Szóval levezettem Ádámig és Éváig a problémát xd de most visszafelé mondom el...

Isten megteremtette Ádámot és Bélát xd Ezt levetítjük most Évára...
Szóval van a paradicsom, ami jelenlegi életünkben a megszokott dolgok, amik lehetnének jók, de nem azok... ( párkapcsolat, munka, meleg ágy, kaja stb) észre se vesszük őket amint meguntuk...
Van az a bizonyos almafa, ami jelen esetbe pl a tv, a média...

Jön Éva, nem akar ő rosszat de megfelelési kényszerből vagy kíváncsiságból elkezd vágyni az almára. Ami a tökéletes szépség, amire mindenki vágyik és elérhetetlen bár mindenki eléri, vagyis sokan az én szemembe gyönyörű nők. Hát mit lát a kisebbségi komplexumoktól szétfacsart lelkű Éva?
Megmondom, a többi nő sikeres, van jó pasija, férje, tökéletes anyuka, karrierista, méghozzá kurvára sikeres és tud főzni, kifogástalan szerető bla bla .De kérdem én ki tud ennek megfelelni? Hát én nem... Valószínűleg sokan nem..
De van aki megpróbálja és kialakul a többdiplomás, karrierista, megfelelési kényszeres gyönyörű nő, akinek a lelke lehet megkeményedik, beleszakad... Aztán megtanul megszerelni ezt, azt...

Így mivel mindenki meg van vezetve, honnan tudná bárki is minek született, miért él, és ki az igazi férfi, ha már egy tökéletes nő olyan mint egy csúcsdizájnos takarítógép aki zenét játszik le, meg átalakul guminővé...

Akkor minek a férfi? De hát csak kell, mert mindenki magányos.... Szerelem idill, gyerekek ....

Az a lényeg h meg vannak vezetve az emberek, csak azért h irányítsanak minket, meg titeket mert vagy szerelemből vagy szexuális vágyból azt az almát elfogadtátok... (Férfi nem)

De ezért a nő a hibás? Kérdem én... Szerintem nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése