2014. március 13., csütörtök



most ezt hallatom... am kicsit szomorú lettem de lehet semmit nem jelent h S kitett egy olyat h "kapcsolatban? attól függ ki paníroz be egy tálca rántott húst" írt alá két csaj ő likeolta, ennyi. Meg kitett egy zenét, nagy csoda lassan visszatér a facera. Csak nem járok gondolom az eszében :( Pedig nekem minden nap ő jár és nagyon hezitálok h elküldjem e. Am tegnap hajnalban kiütött a hasmenés, meg a gyomorfájás, reszketés, estére lázas is voltam. Nemtom mi volt ez... Me itthon voltam, meg hnap se mek.



Amúgy a héten lent voltam hála' ... Bár lennének jelek h kellenék e neki vagy nem... Semmit se lehet rajta látni, ill régen se lehetett... Lehet ez is egy baromság, reménykedek a semmiben ő meg majd felszed valakit :S :( De akkor sz**** le !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése