2014. március 11., kedd

Mategnap ...

Az anyu mondta h látta tegnap a tesóját a neten, ránéztem... Beszarás a nagynéném akit sose láttam vmi foltvarró külön díjjas művészke, meg elismert meg mittom én. Kemény... Még külföldön volt kiállítása meg itthon ... Azt hittem senki nicns a családban aki kicsit is művészet felé hajlik, de van csak nem ismerem ...
Ma meg tegnap szerencsére az Isten megsegített h nem kellett felmennem, lent voltam hímeztem, lent volt R is, meg elvoltunk. Már korábban járok mert jobb hajnalba menni, még lenyugszom míg csipognak a madarak stb. Beszarás a sosem látott nagynéném művész.... azt az eget. Mondjuk ez a jellemén nem változtat. Hogy egy szarházi gerinctelen féregnek tartom !! Mondjuk annyit tok h a dédnagyapám cipész volt oszt ahhoz kell tehetség. De mást nem tok aki arról az ágról művészhajlamú, max az uncsi tesómról gondolom, de neki az apja vagy a nagyapja fotós is volt meg vmi elit banda. Az apám ágáról meg az uncsitesóim meg az egyik másod uncsitesóm rajzolgat néha ... Ennyi...
Am délutánonként a kertbe a levágott gallyakat szedtem össze el is fáradok benne, meg begyújtok, udvart takarítok.
Tegnap befejeztem Sanyi levelét. Ma meg először találtam egy 5 ftost, ami pénzt jelenthet :) hazafelé láttam egy tollat, ami levelet, utána meg egy pók szállt a fejembe az meg szerencsét ? :)
Most vmit hímezni akarok ha lesz még kedvem, meg Depit hallgatok. Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése