2014. március 8., szombat

Egy szar hét utáni vegetáció ...

Ma egy táncversenyen kellene lennem mint néző, kísérő persze... De lehettem volna Miskolcon is kétszer ... De nem mentem... Lett volna szép ruhám Hajdúböszörménybe igaz a ruha kész lett csak akivel mentem volna elesett és alig bír menni, mehettem volna nélküle is de nem volt kedvem. Annyit ettem már ma h ááá :S Erőtlen vok. Biztos a sok édesség miatt. Nézegetem Szandikát néha sajnálom, szenved Sanyi nélkül, de ő nem törődik vele. Mondjuk ez nekem jó, de mostanában olyanokat megoszt ... :O Totál reménykedik benne h egyszer még az övé lesz, meg a barátnői ilyen elhagyott a csávóm szövegeket tettek ki neki. Meg 2 naponta profképet vált... Most épp búval baszott máskor meg happy. Aztán olyat írt ki h S gyenge és meg kell erősödnie és majd egyszer mért ne sikerülne. Nem ciki egy palit így lejáratni ha igaz is nem? Sztem a Snek még szabadság kell. Vagy én xd xd ... De kajak elmegy az önbizalmam h minek szóljak én ebbe bele, és ha el merem küldeni csak 1 rajzot küldök abból nem ismer fel totál.
Amúgy ez a hét totál szar volt !!! Visszamentünk hétfőn a pincébe el kellett színészkedni az életünket h elmentünk onnan, össze kellett pakolni, idegeskedni h mégis mi lesz maradunk e, hol leszünk...
Aztán kedden a hivatalba kellett kezdeni :S hát tüntettünk a magunk módján bele voltunk halva. Aztán elengedtek vissza a pincébe ... ahogy megreggeliztünk jöt a telefon hogy mehetünk levelet hordani ja előtte borítékolni kell ott. :S
Szerda... varrunk lent, erre én miért is ne én, menjek egyedül fel... hordhattam a leveleket...
Csütörtökön békén hagytak ....
Péntek :S Mondtam h én szabira megyek ha csütörtökön nem hagynak békén ... De pénteken fél 6ra mentem nyitni. Ott megcsináltam a dolgok, Hívnak. Sz eljött velem, de ő hazament mert beteg .... Hát tértivevényeket kell válogatni pedig van ott 6 ember aki teng leng... Minek kellek én oda ? És a héfő se lesz jobb. Vissza akarnak oda rakni engem főleg de Szt is. :S
A kamu jelmondat; nehogy depressziósok legyetek a pincébe, hát én ott vagyok depressziós köztetek.... Nem lent ott jó! Sok szarkavaró geci....

Na mindegy tegnap délután csak feküdtem, kivéve h kaptam 2 virágot vagyis anyával kaptuk őket meg Sznél is dekkoltam.

De ma se többet csináltam mint h itt elvoltam, ettem, gépezek, zenéltem, feküdtem, mászkáltam...

Bele vok betegedve a hétfőbe :S


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése