2012. november 1., csütörtök

...

Itt van az ősz, itt van újra... Mindenszentek, Halottak napja, (Halloween) ...
Esősebbnél esősebben, hidegen.

Zűrzavar van fizikálisan körülöttem, de bent rendben vagyok. Rég voltam ilyen nyugodt, és boldog, mégis picit magányos. Fizikailag magányos, álmaim kergetem, pörögnek a napjaim, óráim. Mintha valami óra beindult volna, mióta egyedül vagyok. Talán már elmúlt két hónapja, igen 2 hónapja és pár napja.

Hogy idegenedtem el a volt páromtól én ennyire, beszélünk mint barátok, de nem hiányzik. Bolond ábrándokat kergetek. És boldogít. Írok. Írni akarok, alkotni is akarok csak ahhoz több türelem és idő kellene. Állandóan megfázok, már kb. 6-szor 1,5 hónap alatt. A torkom állandóan fáj, ezt az egyet nagyon unom. A lábam is fáj, a hasam is. Vannak hétvégék mikor kicsit beteg vagyok. Ennyire le lenne gyengülve az immunrendszerem? De régen olyat is olvastam, h ha valami lelki problémából kigyógyul az ember, v megszűnik az az ok, akkor náthásak leszünk. Bár lehet összekavarom valamivel ezt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése