2012. november 1., csütörtök

30 napos kihívások 2

2. Mi van a telódon, mp4, stb.-n?






Ezt a leírást a youtube-n találtam és találó. "Az "Időd lejár" egy lírai dal a Keresztes Háború konceptalbumról. Imitált vonósok, szívszaggató gitárszóló, tűnődő melankolikus verze után világba kiáltó refrén. Kalapács Józsi mestere az énektémáknak."

Egy kicsit eltérek ettől a "csak a telón és társain milyen zene van" de amilyen most a hangulatom, és rátalálok azt beillesztem. Kalapács mindig is az örök kedvenc lesz, volt, és az most is. :)
Nem hallgattam ezt a számot nagyon, ez jobban szívszaggató...:D de most így érzek én is... Jöjjön hát az Angyal...

Fene megette ezt a gépet, az ok h Hallottak napja van, de h vagy a gépem bolond vagy valamelyik "szellem" szórakozik... kitörlődött amit írtam, ugrált a jobb egérgomb izéje, csúszkált a fejléc, villogtak a "gombok". A youtube megbolondult, teljes méretből visszaugrált 3x normálra, nem tudtam beilleszteni a számokat, ki is kapcsolt. Nem tudtam vezérelni a gépet, ilyenkor mi van? Most se reagál mindenre :S Jó h "új" gépem van... :S De szerencsére rájöttem, h nem vírusos, vagyis remélem nem az xd :S de az egerem elromlott... a bal egérgomb feladta a harcot... :S Megpróbálom most beilleszteni a számokat...


Az eredeti klipet nem tudom beilleszteni nem engedi ez a sz*r... valami anime -s verziót enged cs betenni :S


Az Itt leszek -nek sem engedi az eredeti klipet beilleszteni. :S

Hihetetlen,  mindig megtréfál ez a technika ... xd :S Az is meglepő h akkorra sz*r be az egerem, amit az exemtől kaptam, mikor már vége van...pedig jó kis egér volt. Na megyek, jobb dolgomra... Csősztök! -.- :)


2. Mit tervezel a hétre?

Semmit. xd Nem szoktam tervezni. Vannak dolgok amit úgyis meg kell csinálni. Bulit azt tervezünk, de majd elválik mi lesz belőle. Temetőre is megyünk majd. Valószínűleg el fogom foglalni magam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése