2013. augusztus 31., szombat

Változok...


Kinga változik, Pinket hallgat meg rádió slágereket, meg rapet...Persze rock, metalt is. Most ez úgy tetszik. Pár napja Rolandra gondolok, egy tök helyes szerelő pasi az O. és Tsnél... Csak semmi egyebet nemtok róla kideríteni :( Pár napja azt hittem ő jön, de nem jött, pedig vártam is, meg paráztam. Akkor jöttem rá h tényleg megmozgatott bennem a fiú valamit. 2 hete volt ott a könyvtárba netet bekötni, és akkor kicsit közelebb kerültünk egymáshoz, bámul a nagy szép barna szemeivel... mosolyog meg beszélt hozzám csak nem nagyon tudtam mit válaszolni rá. Meg utalt rá, hogy még jön, sztem pár hónapja a hivatalba is direkt húzta el a melót h visszajöjjön, mert jó hangosan beköszönt, meg volt h egymás után 2 nap jött, utána meg duzzogva távozott h nem tudott megszólítani... Eléggé féltem, de 2 napja beszéltem Balázzsal egy idősebb faszival, aztán más kapcsán mondta, de ha nem engedek a félelmeimmel kapcsolatban, akkor így megy el az életem. Aztán arra jutottam h leg annyira meg kéne nyílnom h az elérhetőségem elkérje, bár legutóbb még én is szóltam hozzá. Csak lehet utoljára nekem kellett vna kimennem, véletlenül eltettem egy szerződést és azt hazudtuk h az asztal alatt volt, pedig megnézték... Adatokat akartam gyűjteni :D de én azt hittem h csak egy nyomtatvány amiből sok van, minek az neki... De ő még látta is és vigyorgott, lehet látta mikor elteszem... és mi van ha direkt volt... Nem is kellett az a szar papír. Akkor is 3x bejött elköszönni h megy... xd


Valahogy meg kéne nyílni h segítsek neki, h leg kommunikálni tudjunk, mert nem találom őt még neten se... Ő se keres meg, bár sztem elég gyakorlatias pasi, nem is láttam még embert így teperni és ő sztem ezt élvezi. El tom róla képzelni h nem a neten akar ismerkedni, nem a mi generációnk. Csak akkor gondok lesznek, mert nekem meg ott megy inkább. :S Én hülye mikor vártam és nem ő jött kitettem egy papírt a net címemmel az asztalra... De nekem már ez is túl sok.. Azelőtt meg egy ismimen keresztül meg akartam tudakolni a kollégájától h ki az, de nem jött össze, de lehet jobb így, lehet csak beégtem volna előtte. Bár a papír kapcsán égtem ő meg nevetett. Még a kávét is Ilonka nénivel kínáltattam velük, mert én nem mertem.  Am még változok abban is h mostanában a bulikon meg h cigány lányokkal meg táncosokkal vok körbevéve én  táncolok a zenére. Ez nagy csoda, 25 évig nem táncoltam. Igaz 24 évig nem mertem más előtt énekelni se. Erre is lehet jót pörögni, ez a hip hop tánc nagyon bejön amit az egyik kis csaj táncol. Meg erre tornázok ha fáj a derekam és Éva szerint török zúzok, pedig nem csak ugrálok meg táncolok.... xd


Pont ez a pasi aki itt van hasonlít kicsit a Rolira, cs idősebb a kis médiasztár, még videózzák ahogy szerel... De leg van róla képem... Ma megint Harry Potter... csak az a sok reklám nézhetetlenné teszi :S A héten egész sokat angoloztam, meg itthon takarítottam főztem ma. Aztán meg szépen bealudtam. Tegnap meg kaput festettünk. Na mek. Rem találok már valamit a Roliról, ki lehet ő :S Pedig már az ismerőseimet is kérdezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése