2013. augusztus 26., hétfő

Nem vagyok valami népszerű xd

 Ahogy a görbe mutatja a megtekintéseket. De nem baj...
 Teljesen furcsa, hogy mielőtt elkezdtem írni volt kedvem írni, sőt annyit tudtam volna írni, most hogy beléptem nincs kedvem írni. De ahogy beléptem ide 2 megjelenő post is elterelte a figyelmem. A mai nap jár a fejemben, most épp befejeztem az angol házimat. Megpróbáltam magamtól, de nettel rá kellett segíteni, mert nem megy a mondat alkotás. Bár semmi nem megy, mert a nyelvtant se fogtam még fel ,bár meg sem tanultam szal ez lehet a baj. A múltkori házimat is most csináltam meg, ez a nyaralásról szól, itt Murakeresztúrról gagyogtam pár mondatot. A mostani meg egy kitalált buliról, hát én egy márciusi koncertet hívtam segítségül. Lehet még leírom ide, mint első fogalmazványaimat. Bár a múltkor a barátnőmről kellett írni, Anita biztos örülne ha látná milyen hülyeségeket írok róluk xd. Az a baj én sem tudom nyelvtanilag helyesek e. Ezt kb fél 3 óta csináltam így kb 2 órába telt nekem ez a max 20 tőmondat. Most apa a biciklimet csinálja, még ez is a fejembe van mint a nap eseménye meg anya adott Tofuifit. Bár csak egyet ettem, most nagyon tanulós hangulatba vagyok, hogy van kedvem ehhez. Kajak irigyeltem a kolléganőm gyerekeit, hogy mehetnek iskolába, nekem hiányzik a suli. Meg mindig is szerettem mikor év eleje volt, csomagolhattam a könyveket, meg új cuccokat kaptam. Szerettem suliba járni, jobban szerettem mint a nyári szünetet.
 Hogy hazajöttem, beengedtem a macskám, igaz hogy leengedtem ott is felejtettem a pincébe és elfelejtettem neki kaját adni, de már kapott. Gyorsba belöktem a gatyám a mosógépbe, ettem, megetettem. Előtte a szomszédba bedobtam lecsóalapanyagot.
Ugyanis azt kaptunk és én is azt válogattam. A faluba termeltek és kapott mindenki egy kis zsák paprikát meg paradicsomot. Felidegesít ha fel kell mennem a hivatalba, nemtom miért stresszel de most nem volt gáz éppen, mert csak ezt kellett válogatni. nekem 17 emberem volt a másik csajnak 30. Aztán gyorsan kidobáltunk nekik. Előtte meg takarítottunk meg néztük az egyik részeg pali előadását ami elég vicces volt. Olyan mintha új időszámítás kezdődött volna, igaz 1 hétig nem melóztam meg ma 1 éves a szingliségem.  Ami jó is, mármint h letelt ez a dátum.
 Ennyi úgy röviden. Kárpátiát hallgatok mostanság megint, meg egy ismim volt Kurultajon és annyira vonz. Mondjuk a pali se rossz, jó lenne ha egyszer ilyen pasim lenne cs fiatalabba.

Itt a fogalmazvány:

To Murakeresztúr.
Last August.
My colleagues.
By bus.
A 4 days.
We lived in a boarding school in Csapi.
During the day we looked at the cultural programs of the festival treut.
Nights parting at concerts and sang on the bus.
Yes, I bought souvenirs and gifts.
Fantastic.
No, it wasn't.

2.)

I have fun with Anita and Reni saturday night.
I wore a gray sweater and a black pants.
We went to Corner.
We a good time at concerts.
We drankbeer and brandy.
I met my favorite band and a few acquaintances.
Our walk Anita's house.
We left at 1 o'clock and I got home at 2 o'clock.
It was a very good night.

 Na végre h leírtam én is ilyen hülye vok h leírom... De 1,5 hónapja tanulom úgy kell rá nézni.
 Na hali!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése