2013. augusztus 20., kedd

Mióta itthon vegetálok, ami kb 3 napot foglal magába kicsit visszahuppantam a depresszív valóságba. Az előző két hétben nem sokat aludtam, szóval ezt pótolom ma semmittevéssel is. Megjártuk Murakeresztúrt és a Balcsit is, voltam valami horvát és Neoton koncerten ott. Volt sok jó program, a legérdekesebb a minden kárpát medencei keresztúr népviseletbe öltöztetett bemutatója volt, ami többségében tánc vagy ének volt. De a magyar, horvát és a székely himnusz is felemelő volt. A kadrátok avatása, a kereszt szentelés afféle ottani kuriózum. Voltam a Mura parton igaz oda egyedül sikerült lemennem, kis vonatoztunk, énekeltünk, táncoltunk, ettünk, és jó sokat buszoztunk. A következő heti meló meg az angol nem esett jól, főleg h túlóra is volt. Plusz szombati falunap, és vasárnap hajnali kelés... De van fotóm a Bíborszéllel emellett jól éreztük magunkat. Bementünk a hab partyba a kölykök közé, meg van csillámtetkóm. Azóta csak vegetálok, félek még egy embert elveszítek aki külföldre kényszerül vagy menekül és elég közel áll hozzám. Félek már én leszek itt a gyertyatartó meg a hírmondó, mert borsodból mindenki menekül. Egyedül maradok majd mert minden pasi vagy kipusztult vagy nemtom hol van. De idővel én is tervezem h elmegyek, csak egyetemre, meg másik melót is akarok valami boltba vagy nemtom. Ennyi... Lassan berendezkedek a szobámba... igaz az ajándékokat meg amiket hoztam még mindig nem sikerült kicsomagolni. Hali!


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése