2013. július 8., hétfő

Új "szenvedély"

Mostanában a plus size oldalakat, képeket nézegetem és az öltözékemen is észrevehető a változás bár nem ennek a hatására hanem inkább hogy tíz éves fekete ruhás korszakom után elkezdtem kiszínesedni. de ma vettem egy ruhát!!! még sosem volt olyan ruhám amiben biztos lennék h felveszem és pink színű, ilyen térdig érő, majd veszek alá azt a nadrágot, nem jut eszembe a neve meg veszek harisnyát aminek nincs lába és sztem jó lesz. Na látszik totál analfabéta vagyok az öltözködéshez xd De nembaj én 25 évesen változom. Bekerült az ruhatáramba a drapp, a fehér, a sötétebb kék, zöld, lila, sárga... na meg még a szürke is. Elkezdtem angolra járni, a Támopos-ra. Ja és imádok 200 Ft -ért turkálni :D Itt van pár jó ruha...

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése