2013. június 25., kedd

Mostanában úgy látszik rám jött az irkálás... Valahogy a tegnapi napot sem tudtam lezárni magamban mivel annyi dolgot csináltam melóban is meg itthon is egy csajnak fordítottam 4 oldal szöveget igaz nettel és a fele baromság... meg borsót szedtünk stb... A mai nap is, ilyen hülyeséget mint vasalódeszkát támasztva vasalni a függönyt...:O Ilyen ökörséget még nem hallottam és most csináltam is. Egy csajnak akinek fordítottam pénze se volt beváltottam neki kupont, meg mittom én... kajak azt érzem segítek mindenkinek és hülyének néznek...
Ezeken a f*szcibálók & rendes csajok témán is gondolkodok, volt is szó róla... Fogalmam nincs kinek miért mi kell és mivan ha csak mondom amit gondolok és az ismerősöm aki helyesel csak bólogat közbe meg hülyének néz?
Mindig a kérdés milyennek látnak engem? Milyen vagyok, mi lesz velem... Lehet tök idiótának néznek... Mert valóban lökött vagyok és el is viszem magam néha? ... Kicsit cigányosan beszélek, városra ne menjek mi? xd Amikor csak oszt-oztam akkor is nevettek a barátaim és hozzá tették attól értelmes vagyok. Hát kösz, falun így beszélnek. De lehet már csak szeretet hiányom van és fáradt vagyok. Az a néma gyökér gyász is elment a rák tudja melyik városba és húzza az agyam, azt hiszi érdekel? Ha nem ő akkor lehet nem így baszom el az életem hanem máshogy, de lehet egy egyetemen lennék és nem közfoglalkoztatáson. Na mindegy. Leg nem kell a telefonnál ülni, és nem is szeretnék ott ülni!  Magamra sosincs erőm, bezzeg aki bajba van segítek neki énrajtam ki segít? :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése