2013. június 24., hétfő

Már más lesz minden...

Körülbelül egy éve vagyok a hivatalunk dolgozója igaz 3 hónapot nem voltam télen. Ez a márciustól tartó időszak elég maradandó élmény lesz a számomra, talán egész életemben. 3 hónap telt el és megannyi ember ment el akit ez alatta kis idő alatt megismertem. Ma búcsúztattuk számomra az egyik legkedvesebbet, kajak belekönnyezne a szemem, egy idősebb nőt aki anyám is lehetne és aki lányaként is szeretne. Igaz csak a szomszédba megy melózni és elég gyakran fogom látni már nincs is kedvem ott lenni. Azelőtt elment Anita, Bea... tavaly Edit, Reni. Maradtunk a jó csapatból páran de már én is elmennék. Fene akar mindig közmunkás lenni.
Van egy srác is aki sztem félrészegen tetszését nyilvánította nem hozzám való és ezt meg is mondtam neki meg vette ...nem is tudom miért néztem, józanul elég csendes... Igaz nem hozzám való ez tény!
Új önéletrajzot akarok, motivációs levelet, megyek majd angol tanfolyamra is ... Változtatni akarok már ezen 2 éve ebben a hülye faluban rohadok.
Mondjuk Sziszkának jó segíteni a függönyvarrásban meg a vasalásban. Valahogy hogy most Marika néni is elmegy elegem lett én akarok a következő lenni, vagy legalább az angol után, a bál után meg az utazás után kb szeptember felé le kéne lépni egy jó melóhelyre. Bár nemtom mi lenne az.
Igaz itt nem sok a pénz de jó a légkör, mindenki barátságos a másikkal és meg se kell szakadni. Lehet nem lesz többé ilyen jó munkahelyem. Bár hátha lenne! Csak gondolom nem ilyen lightos.
Nem sok kilátás tárulkozik elém se de ez az asszony meg Kati is meg a többi idősebb ember megtanított hinni legalább addig amíg ott vagyok abban hogy van még remény, hogy nekem is változik majd az életem jó felé! Rendesen szar h elmegy smasszernéni :( ... Vigyázzatok a lyányra azt mondta, meg hogy jól válogassam meg kivel állok szóba mert én értékes vagyok és olyan fiatalembert válasszak. Tök megható.
Meg itt ez a sok ember is a munkások mind úgy hozzám nőtt pedig valakivel alig beszéltem van akivel többet. .......
Ennyit tudtam írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése