2013. május 27., hétfő

Lemondó nyilatkozat?

Na jó nem de most mit írjak erre?
Eldöntöttem visszafogom magam nem járkálok utána, vagy ki vagy mi a fene... meg rossz kedvem volt reggel nem mentem a kocsija felé, pedig sztem ott volt. elmászkát kétszer a melóhelyem előtt egyszer az ablakból láttam kószálni egyszer meg kint voltam akkor idenézett úgy -ahogy. De am nem láttam, v nem is érdeklem. Nagy szar az egész. Hangulatromboló. De lehet jobb így túl öreg, cs jó pali :S
Feliratokat festek, irattárat pakoltunk és közbe a közmunkás bérek helyett atomfizikáról meg a lét értelméről tanakodtunk. Ohh jeee... Legszívesebben elbujdostam volna a legtöbb melótársam elől hagyjon mindenki békén, mondjuk meg is tettem xd.
Itthon meg patentot varrtam egy jó pulcsimra meg övet tettem bele és tök jó lett. Én is ilyen ezermester varrónő meg festő akarock lenni xd
Vége lehetne ennek a napnak is :S Hy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése